Sunday 19 March 2017

Pemudah Cara Perniagaan Forex

Kod Etika Perniagaan de Tatakelakuan Pengarah, Pegawai Pekerja PENGENALAN FXCM (quotFXCMquot), termasuk para afiliat dan entiti berkaitan, komited untuk mengekalkan keyakinan dan kepercayaan orang awam dengan sepenuhnya. Reputasi FXCM Ltd. sebagai syarikat yang adil, jujur ​​dan berintegriti sememangnya tissuh dikenali ramai dan merupakan aset korporat kami etang paling bernilai. Kami menyedari bahawa réputée kami bergantung kepada pematuhan pekerja kepada standard tatakelakuan beretika dan professionnalisme yang paling tinggi dalam pelaksanaan tugas-tugas mereka. Tanpanya, kami, mungkin, tidak, berpeluang, uni, menempa, sejarah, gemilang, dalam, industrie, yang, kami, ceburi. Kod Etika Perniagaan de Tatakelakuan Pekerja (Kod) menggariskan ringkasan standard yang sering diguna pakai oleh Syarikat, pihak pengurusannya dan para pekerjanya. Kod ini disusun untuk mempromosikan nilai-nilai dan prinsip yang terkandung di dalamnia serta menghalang berlakunya sesuatu salah laku. Kod ini penting bagi memastikan agar mekan peerja kami - serta masyarakat secara amnya tahu mengenai standard yang kami tissuh tetapkan untuk diri kami sendiri. Setiap pekerja bertanggungjawab untuk mematuhi Kod, kegagalan untuk berbuat demikien boleh menyebabkan pelakunya dikenakan tindakan disiplin yang mungkin termasuk pemecatan, dan kes sedemikian boleh dirujuk kepada pihak-pihak berkuasa yang berkaitan dan badan-badan kawal selia yang lain, di mana perlu. Bagi apa-apa bentuk tatakelakuan yang tidak dinyatakan secara khusus dalam kod ini, pekerja diarahkan untuk berbincang dengan pényelia merkattau wakil Bahagian Undang-Undang atau Pematuhan yang bersesuaianan, namun pada akhirnya, merkka bekewajipan untuk menggunakan pertimbangan yang baik dan bertindak sejajar dengan semangat, Prinsip dan nilai-nilai yang termaktub dalam Kod. UNDANG-UNDANG PERATURAN YANG MENTADBIR Objectif FXCM adalah untuk memberikan nilai dan perkhidmatan yang terbaik kepada pelanggan kami de samping memaksimumkan péngalaman dagangan mata wang asing. Walau apa pun, Syarikat sentiasa mengutamakan pematuhan képada undang-undang dan peraturan berbanding keuntungan. Semasa melaksanakan urusan perniagaan, kita hendaklah sentias mematuhi segala undang-undang dan peraturan berkaitan. Forex Capital Markets Limited (Royaume-Uni), Royaume-Uni (Royaume-Uni), Royaume-Uni (Royaume-Uni), Royaume-Uni (Royaume-Uni) Commission de commerce, CFTC) sebagai Saudagar Komisen Niaga Hadapan (marchandise de la Commission des contrats à terme, FCM) d'Amerika Syarikat attiou pemegang Lesen Perkhidmatan Kewangan Australie (Nombor 309763) yang dikeluarkan oleu Suruhanjaya Sekuriti dan Pelaburan Australie (Australian Securities and Investment Commission, ASIC) ASIC ialah 121934432. Di Paris, FXCM Autorisation de Contrôler Prudentiel (ACP), sebagai cawangan Forex Capital Markets Limited. Suruhanjaya Sekuriti dan Niaga Hadapan (Commission des valeurs mobilières et des contrats à terme, SFC) de Hong Kong. NILAI-NILAI ETIKA TERAS INTEGRITI FXCM Ménédicte bahawa kejayaan kami bergantung kepada integriti Syarikat berserta keyakinan dan képercayaan orang awam terhadap keutuhan reputasi ini. Kami menghormati kepentingan pour pelanggan kami, menepati komitmen kami, telus untuk hanya menjanjikan apa yang kami dapat penuhi. JUJUR FXCM le plus tôt possible est le premier jour de la vie de l'ange. FXCM percaya bahawa kesungguhan untuk berlaku jujur ​​tidak sepatutnya djhuran jordan jordan jordan jordan jordan jordan jordan jordan jordan jordan jordan jordan jordan jordan jordan jordan jordan jordan, Maklumat yang tepat dan lengkap membolehkan pelabur membuat képutusan bijak dan oleh yang demikian, sebarang pernyataan hendaklah disusun dengan sempurna untuk mengelakkan kekeliruan atau salah tanggapan. SAKSAMA FXCM komited untuk memberikan layanan yang sama seperti layanan yang kami ingin terima képada setiap orang yang berurusan dengan kami. Kami mengaplikasikan pendekatan ini dengan cara yang konsisten tanpa sebarang diskriminasi daripada pelabur syarikat gergasi hinggalah képada pemegang akaun individu kami. Kami bersaing dengan agresif untuk melebarkan aset dan perniagaan kami secara keseluruhannya, namun ia dilakukan dengan adil, beretika dan melalui cara yang sama sekali tidak melanggar segala undang-undang dan peraturan berkaitan, serta nilai-nilai dan prinsip yang termaktub dalam Kod ini. Rekod kecemerlangan kami tissuh diperoleh melalui persaingan perniagaan yang telus dan saksama. Kami tidak pernah memperoleh kelebihan persaingan mélalui amalan-amalan perniagaan yang tidak beretika atau menyalahi undang-undang. Kami sentia berusaha untuk berlaku adil semaa berurusan dengan semua pelanggan, pembekal perkhidmatan, firma-firma lain dan rakan-rakan sekerja kami. Kami menentang sepenuhnya perbuatan memperalatkan atau, mengambil, kesempatan, terhadap, sesiapa, sahaja, melalui, manipulasi, menyembunyikan, atau, menyalahgunakan, maklumat, sulit, memberikan, gambaran, yang, salah, mengenai, fakta-fakta, material, atau, sebarang, bentuk, amalan, tak, adil yang lain. BERTANGGUNGJAWAB FXCM terkenal sebagai sebouah syarikat yang memenuhi komitmen dan tanggungjawabnya terhadap pour pelanggan kami, pekerja, pembekal perkhidmatan, pihak-pihak berkuasa, badan kawal selia, firme-firme lain, pihak media dan masyarakat. Kepada pelanggan, kami komited untuk membekalkan produit par perkhidmatan kami dengan cekap, innovatif dan konsisten dengan keperluan mereka, serta menyediakan persekitaran perdagangan yang idéal, lancar, boleh diyakini, tangerah dan menguntungkan daripada segi harga dan kualiti. Kepada pekerja, kami menawarkan jawatan yang mencabar dalam persekitaran professionnel dan mesra di samping peluang sama rata untuk mendorong pembangunan professionnel berdasarkan prestasi. Kepada pembekal perkhidmatan, kami berhasrat untuk membina hubungan yang dapat memanfaatkan semua pihak sambil mempromosikan prinsip-prinsip Kod sepanjang proses tersebut. Kepada badan kawal selia, kami berazam untuk mematuhi dan mengikuti sepenuhnya semua undang-undang, peraturan, syarat yang berkaitan dan standard amalan perniagaan yang baik. Kami sekali-kali tidak akan berkompromi dengan mana-mana pihak yang melanggar undang-undang dan perturan demi memperoleh keuntungan sebaliknya, kami menawarkan kerjasama dan bantuan sepenuhnya kepada pihak-pihak berkuasa dan badan kawal selia bagi mengukuhkan perlindungan pelabur. Kepada firma-firma lain, kami komited untuk melaksanakan amalan perniagaan dan persaingan yang beretika dan adil dengan membekalkan produit par perkhidmatan yang lebih baik kepada pelanggan. Kepada pihak médias, kami sentiasa bersedia untuk menyediakan liputan dan objektif yang tepat mengenai perniagaan kami. Sebagai ahli masyarakat secara amnya, kami menawarkan sokongan kepada pelbagai organiser dan institusi yang didedikasikan untuk tujuan sosial, amal, pendidikan, kemanusiaan dan kebudayaan. Kami komited untuk terus menjadi ahli korporat yang prihatin, bertanggungjawab dan mematuhi undang-undang. Cekap Dengan membuat pelaburan yang banyak daripada aspek masa, tenaga dan wang untuk membangunkan produk dan perkhidmatan tukaran wang asing yang dipertingkatkan, FXCM telah berjaya menggondol pengiktirafan dunia sebagai peneraju dalam perdangangan mata wang dalam talian. Hasilnya, volum dagangan kami hampir tidak dapat ditandingi dalam industri ini, dan ia juga memodahkan kami untuk mewujudkan jalinan kerjasama yang mapan dengan pelbagai pembekal kecairan terbesar dunia, termasuk bank-bank de seluruh dunia, institusi kewangan dan pemain industri yang lain. Kami amat menghargai kemahiran innovasi dan péngalaman kakitangan kami. Pour les membres de la famille, les membres de la famille ont dit que les dalam dalam dagangan mata wang asing, dan ramai yang et terhibi dalam perdagangan mata wang dalam talan sejak era awal industri. Kami memiliki kelayakan yang unik dalam bidang masing-masing. BOLEH DIPERCAYAI Kebolehpercayaan, merupakan, mercu, tanda, FXCM, dan, juga, produit, perkhidmatan, yang, kami, tawarkan. Syarikat menyediakan rangkaian sokongan 24 confiture 7 hari seminggu dalam pelbagai bahasa, dan perkhidmatan yang disediakan merangkumi jualan, urus niaga, pentadbiran dan bantuan teknikal. Matlamat kami adalah untuk membrejinan kepada pelanggan bahawa mereka boleh bergantung sepenuhnya kepada kami, untuk membolehkan mereka membrei lebih tumpuan kepada strategi pelaburan masing-masing. NILAI TERES PROFESSIONNELLES: AMALAN PERNIAGAAN PÉMATUHAN KEPADA PERATURAN FXCM mengiktiraf pentingnya semua undang-undang, peraturan, syarat, polisi dan standard yang berkenaansama ada dalaman atau luarandan pematuhan yang sempurna. Kami komited untuk mengekalkan disiplin pengurusan dan persekitaran kawalan dan pematuhan kelas pertama. Sebagai firma FCA berdaftar, FXCM LTD dikehendaki memenuhi standard kewangan yang ketat, termasuk kecukupan modulaire atau keperluan sumber kewangan. Kami juga dikehendaki menghantar laporan kewangan secara berkala képada badan badan kawal selia kami, dalam dan juga di luar negara. FCA berperanan menguatkuasakan semua standard ini dengan ketat, dan jeta berhak mendenda firma danatau menamatkan statut pendaftaran mereka disebabkan pelanggaran undang-undang. PERLINDUNGAN WANG PELANGGAN Wang pelanggan yang didepositkan oleh pelanggan Runcit akan diasingkan oleh FXCM Ltd. USAHA WAJAR FXCM Mélanganakan usaha-usaha wajar bagi mémastikan kami mengenali siapa pelanggan kami dan mélaksanakan transaksi menurut semu undang-undang, peraturan dan syarat. FXCM melaksanakan Programme Pengenalpastian Pelanggan, atau Polisi Kenali Pelanggan Anda, dengan mendokumenkan prosedur kami untuk memperoleh, mengesahkan dan merekodkan maklumat yang dapat mengenal pasti setiap pemegang akaun kami dengan tepat. Semua pekerja dikehendaki mematuhi polisi dan prosedur Programme Pengenalpastien Pelanggan dan Polisi Kenali Pelanggan Anda. KOMUNIKASI Polisi FXCM menetapkan bahawa segala komunikasi daripada pihak kami hendaklah lengkap, saksama, benar, tepat pada masanya dan boleh difahami. Polisi ini terpakai untuk semua komunikasi dengan pihak-pihak berkuasa, badan sel kawal, pekerja, pelanggan dan pihak médias. Semua pekerja yang terlibat dalam proses pendedahan maklumat kami (termasuk pihak pengurusan atasan) bertanggungjawab untuk mendokong polisi ini. Secara khususnya, individu-individu ini perlu sentiasa membiasakan diri dengan keperluan pendedahan yang berkenaan, dan merka dilarang daripada sengaja memberikan gambaran yang salah, tidak mengendahkan atau menyebabkan orang lain memberikan gambaran yang salah atau tidak mengendahkan fakta-fakta matériel kepada orang lain, sama ada Di dalam atau di luar, Syarikat, termasuk juruaudit bebas kami. Mereka yang bertindak selaku pényélia dalam proses pendedahan ini wajib melaksanakan tugas mereka dengan rajin dan tekun. BUKU REKOD Semua rekod FXCM berkaitan transaksi dan tanggungjawab kami terhadap akaun pelanggan perlu dicatatkan dengan lengkap, bénar dan tepat pada masanya. Kami mengekalkan sistem kawalan perakaunan dalaman yang teliti bagi menjamin kebolehpercayaan dan memastikan kecukupan rekod akaun pelanggan kami serta laporan penyenggaraan yang akan dijanakan. Semua rekod disimpan mengikut tempoh yang ditetapkan oleh undang-undang dan peraturan berkaitan. FXCM komited untuk melaksanakan proses audit dalaman dan luaran yang bebas, cekap dan efisien bagi menyokong proses-proses opéras kami di samping membantu kami mengah pasti dan menangani sebarang isu perakaunan, kawalan perakaunan dalaman atau audit. Pour pengurus kami bekerjasama penuh dengan pihak juruaudit untuk mencapai dan melaksanakan strategie penyelesaian dengan cekap dan tepat pada masanya. KERAHSIAAN FXCM mengaplikasikan instrumen yang sesuai bagi mengawal dan memantau pemindahan maklumat sulit dan sensitif di dalam dan luar Syarikat, sekanya perlu sahaja dan dengan sebaik mungkin. Kami tidak akan sengaja mendedahkan maklumat bukan unum berhubung perniagaan kami, pelanggan kami ataupun pekerja kami, melainkan jika ianya berkait dengan penghantaran perkhidmatan képada pelanggan kami, apabila diminuta oleh pelanggan kami, atau sepertimana dikehendaki oleh undang-undang. FXCM berusaha untuk mengekalkan dialogue yang telus dan terbuka dengan pour pelanggan kami dan pihak-pihak lain, berdasarkan prinsip kesaksamaan, saling hormat-menghormati dan profesionalisme. PENGURUSAN RISIKO FXCM les hommes et les femmes ne sont pas bertindak secara bijak, berdisiplin dan berpengetahuan dalam mengambil risiko. Bagi pihak kami, segala risiko sentiasa dipantau, dikalal dan diuruskan berdasarkan prinsip pematuhan kepada rangka kerja perundangan dan peraturan yang sewajarnya serta instrumen, prosedur dan proses kelulusan pengurusan. ANTIPENGUBAHAN WANG HARAM Pengubahan wang haram ialah proses di mana individu atau perniagaan cuba untuk menyembunyikan sumber dan pemilikan hasil-hasil yang diperoleh melalui aktiviti yang menyalahi undang-undang seperti penipuan, pénurien, pengedaran dadah atau sebarang jenayah lain. Pengubahan wang haram juga mungkin melibatkan penggunaan dana yang diperoleh secara sah bagi membiayai aktiviti keganasan. Pelbagai produk dan transaksi kewangan, termasuk yang berhubung dengan pasaran tukaran asing, berpotensi terlibat dalam skim pengubahan wang haram. Sejajar dengan itu, kami bertindak secara agresif untuk mengelakkan Syarikat daripada digunakan sebagai alat untuk aktiviti sedemikian. Pengubahan wang haram, merupakan, kesalahan, jenayah dan, pelakunya, danatau, pemudah, caranya, boleh, dikenakan, tindakan, jenayah, dan, sivil, yang, berat, termasuk, hukuman, penjara dan denda. Bagu mematuhi a été créé par le film berkaitan antipengubahan wang haram, le film de FXCM a été filmé par un groupe de policiers, un groupe de mélangé et un groupe de musiciens aktiviti pengubahan, wang haram, aktiviti, yin mencurigakan. PENINGKATAN BERTERUSAN Walaupun Kod ini tidak mwujudkan kewajipan yang akan mengikat FXCM secara sah atau membreikan pemilikan sah kepada pekerja kami atau orang lain, kami sentiasa aktif menyemak prestasi lampau kami dan berusaha untuk mematuhi prinsip-prinsip dan nilai-nilai yang dinyatakan di sini. NILAI-NILAI TERES PROFESSIONNELLES: AMALAN PENGGAJIAN KOMITMEN FXCM TERHADAP KECEMERLANGAN PEKERJA PELUANG FXCM un membre de la famille d'un membre de la famille persektaran professionnel et un membre de la famille, un membre de la famille mengekalkan individuels. Kami menawarkan peluang sama rata, tanga mengira bangsa, negara asal, keturunan, jantina, kecenderungan seksual, agama, umur, ketakupayaan fizikal, masala perubatan atau kehamilan. Kami tidak akan bertolak-ansur dengan sebarang bentuk perbuatan yang menyalahi undang-undang seperti diskriminasi, gangguan, serangan atau tindakan balas. Pekerja dinasihatkan merujuk kepada Buku Panduan Pekerja untuk polisi gangguan dan prosedur laporan kami yang lengkap. SISTEM GANJARAN KOMPETITIF FXCM menawarkan budaya kerja berasaskan prestasi, dengan sistem ganjaran yang bersifat kompetitif serta penilaian berkala yang adil dan objektif, dengan mengambil kira sumbangan peribadi pekerja kepada usé kami secara keseluruhannya serta pematuhan képada nilai-nilai dan prinsip yang ditetapkan dalam Kod ini. Rakan-rakan niaga dan pihak pengurusan kami mengekalkan polisi pintu terbuka agarre setiap pekerja dapat berbincang dan bersemuka dengan pihak pengurusan pada bila-bila masa. PELANGGARAN Kami akan membuat penilaian sama ada pelanggaran Kod, berkakan, jika demikian, menentukan, sama, ada, langkah-langkah, dislplin, perlu, diambil, terhadap, pelaku, dan, orang-orang, lain, yang, terlibat, dalam, kesalahan, tersebut. Langkah-langkah disiplin ini mungkin termasuk, tetapi tidak terhad kepada, kaunseling, teguran lisan atau bertulis, amaran, tempoh percubaan atau penggantungan kerja tanpa gaji, pangurat de penurunan, pengurangan ganjaran, pemecatan, restitusi dan tindakan undang-undang. Kami mungkin akan mengetepikan peruntukan Kod ini dalam se trouvant dans la zone de destination. Sebarang pengetepien Kod boleh diluluskan hanya, dalam situasi terkecuali, selepas semakan pihak pengurusan. Mana-mana pekerja yang percaya bahawa dia berhak memperoleh pengetepien hendaklah membincangkan perkara tersebut dengan Kaunsel Am kami danatau Ketua Pegawai Pematuhan. TANGGUNGJAWAB PEKERJA Setape pekerja FXCM bertanggungjawab untuk mematuhi sema undang-undang, peraturan, syarat serta polisi dalaman FXCM, termasuk prinsip-prinsip yang termaktub dalam Kod ini. Tanggungjawab ini menghendaki pekerja membiasakan diria undang-undang, peraturan, syarat, garis panduan, manuel dan amalan perniagaan terbaik yang baharu yang berkaitan dengan tugas mereka, dan melaksanakannya dengan sebaik mungkin. FOKUS KEPADA PELANGGAN Kami terus aktif melaksanakan inisiatif untuk menonjolkan keistimewaan kami serta menandingi firma-firma lain dalam aspek khidmat pelanggan. Kami menghendaki dan menggalakkan pour pekerja, kami untuk menyemai, pendekatan, berteraskan, pelanggan, dan untuk, melayan, pelanggan, kami dengan penuh adab, professionalisme dan rasa hormat. KERJA BERPASUKAN Kami menghendaki pour pekerja kami bertindak sebagai satu pasukan dan berusaha sedaya-upaya untuk mencapai matlamat yang sama. Kami menghendaki pekerja kami bertindak dengan niat yang baik, teliti, cekap, mahir dan tekun pada setiap masa, dan tanpa memberikan sebarang gambaran yang salah mengenai fakta-fakta matériel. KERAHSIAAN Sepanjang tempoh perkhidmatan, pekerja mungkin akan dibenarkan mengakses maklumat berkenaan pelanggan kami, amalan perniagaan, sistem, pelan pemasaran atau strategi, perbelanjaan dan pendapatan, dan pengetahuan lain yang dianggap proprietary oleh FXCM atau pelanggan kami. Pekerja dilarang daripada mendedahkan, atau menggunakan, sama ada, semasa atau, selepas, penggajian, mereka, dengan, FXCM, sebarang maklumat, yang mereka, terima, atau bangunkan, melainkan, bagi, tujuan, perniagaan, yang, sah, atau, mana, dimandatkan, secara, sah. Ini termasuk, tetapi tidak terhad kepada, maklumat yang disimpan dalam mana-mana systme komputer dan juga perisian proprietari yang dibangunkan oleh FXCM. Mana-mana pekerja yang mengetahui sebarang maklumat sulit bertanggungjawab untuk mengekalkan kerahsiaan maklumat tersebut, dan mendedahkannya kepada pihak dalaman hanya berdasarkan keperluan. Pekerja hendaklah berhati-hati semaa mengendalikan maklumat sulit dan menghindari daripada berkomunikasi mengenai perkara-perkara sulit melalui cara yang mudah ditafsirkan atau digunakan oleh pihak ketiga. KONFLIK KEPENTINGAN Konflik kepentingan peribad timbul apabila pekerja terpaksa membuat pilihan antara kepentingan peribadi mereka (kéwangan atau sebaliknya) dan kepentingan Syarikat. Konflik kepentingan boleh menjejaskan integriti Syarikat secara amnya. Oleh yang demikian, pekerja, sekali-kali, tidak, boleh, mengetepikan, kesetiaannya, kepada, syarikat, uni, meraih, keuntungan, dan, manfaat, peribadi. Semua pekerja dikehendaki bertindak demi kepentingan terbaik Syarikat. Mana-mana pekerja yang berhadapan dengan situation de mana keobjektifannya mungkin dipersoalkan akibat kepentingan diri atau keluarga atau hubungan peribadi hendaklah berbincang dengan penyélianya atau wakil bahagian perundangan atau Pematuhan yang berkenaan. Selain itu, mana-mana, pekerja, yang, menyedari, berlakunya, transaksi, matériel, atau, hubungan, yang, sewajarnya, dijangka, dapat, menimbulkan, konflik, kepentingan, peribadi, hendaklah, segera, membincangkan, perkara, tersebut, dengan, penyelia, ataga, pegawai, perundangan, atap, kepatuhan. PENGGAJIAN LUAR SYARIKAT Penggajian dan peerdata aktiviti aktiviti dans le luar Syarikat berpotensi mengganggu tugas-tugas individu sebagai pekerja FXCM. Pekerja yang berkhidmat sebagai pengarah, pemegang amanah atau pegawai (sama ada dibayar, tidak dibayar, dipilih, dilantik atau sebagainya) dalam apa-apa perniagaan selain FXCM perlu mendapatkan kelulusan bertulis dari Bahagien Perundangan atau Kepatuhan. Melainkan kebenaran khas, diberang, daisyang, daripada, berkhidmat, dalam, lembaga, atau, jawatan, penasihat, dengan, firma, firma, lain, dalam, industri, mata, wang, asar, terutamanya, dengan, mana, mana, pelanggan, kami. SOALAN MENGENAI KOD DAN LAPORAN PELANGGARAN Pekerja digalakkan untuk berbincang dengan penyélia sekiranya merka berasa ragu-ragu mengenai tindakan terbaik yang perlu diambil dalam sesuatu situasi. Sebarang soalan berkaitan Kodan penggunaannya boleh diajukan kepada penyélie et un atau Bahagian Perundangan atau Pematuhan. Sekiranya berlaku sebarang pelanggaran undang-undang, peraturan, syarat atau Kod ini, kami menggalakkan anda untuk melaporkan secara terus kepada pényelia dan wakil bahagian perundangan dan pematuhan yang berkenaan atau, mana perlu, secara terus kepada pihak pengurusan atasan. Laporan oleh pegawai dan pekerja boleh dessin secara rahsia tanpa memberikan nama pelapor. Sekiranya pelanggaran dilakukan oleh pengarah, kakitangan kanan dan pegawai, laporan sedemikien hendaklah diajukan kepada wakil bahagien Perundangan atau Pematuhan yang sewajarnya. Menurut Polisi Pemberi Maklumat FXCM, mana-mana pekerja boleh, mengikut pertimbangan mutlaknya, melaporkan kepada Jawatankuasa Audit, Kaunsel Am atau Hotline Etika de Pematuhan Syarikat, sama ada secara terbuka, rahsia atau tanpa nama tentang (i) sebarang hal-hal perakaunan, kawalan Perakaunan dalaman atau audit yang diragui (ii) ketakpatuhan dengan terma-terma perundangan dan kawal selia yang berkaitan atau dengan kod atau (iii) tindakan balas terhadap pekerja dan individu lain yang yan, Kawalan perakaunan dalaman atau audit yang meragukan, melalui sebarang kaedah yang tersedia termasuk: secara bertulis kepada FXCM (ldquoFXCMrdquo), Perhatian: Le Comité de vérification ou le Conseil général, 55 Water St. 50th Floor, New York, NY 10041 dengan menghubungi (877) 882 -3925 pada bila-bila la masse atau dengan mengakses iwf. tnwgrcfxcm dan memuat naik pesanan. Mana-mana pihak lain yang berminat bouleh melaporkan kepada Jawatankuasa Audition, Kaunsel Am atau Hotline Etika dan Pematuhan Syarikat mengaïa sebarang isu yang diragui berkaitan perakaunan, kawalan perakaunan dalaman atau hal-hal audit yang lain, dakwaan perundangan atau tindakan balas, sebagaimana yang dinyatakan dalam Perenggan sebelumnya. Mana-mana laporan sedemikien hendaklah disertakan bersama nama individu yang menghantar laporan. Semua laporan hendaklah est une source d'information sur la culture et la culture de l'humanité. Selain itu, semua laporan hendaklah mengandungi maklumat kukuh bagi memulakan siasatan termasuk, sebagai contoh, nama-nama individuel yang disyaki melakukan pelanggaran, fakta relevan mengenai pelanggaran, bagaimana pengadu tahu mengenai pelanggaran tersebut, sebarang langkah terdahulu yang telah diambil oleh pengadu yang mungkin mengalami kemudaratan Atau gangguan akibat pelanggaran tersebut, dan, setakat yang boleh, anggaran impak atau kerugian Syarikat disebabkan pelanggaran tersebut. Hotline di atas dan laman web dikendalikan oleh pembekal perkhidmatan luar yang bebas bagi memodahkan mana-mana pekerja Syarikat à l'aide de la souris et de la souris. Pekerja boleh menghantar laporan secara sulite dengan namanya dirahsiakan, dan mereka juga tidak perlu menyatakan identiti diri mereka. Hotline di atas dan pembekal perkhidmatan laman web akan menerangkan kepada setiap pemanggil tentang prosedur untuk membuat susulan laporan (termasuk maklumat tambahan yang boleh diberikan oleh pemanggil pada masa akan datang). Syarikat melarang keras sebarang tindakan balas terhadap mana-mana pengarah, pegawai atau pekerja disebabkan laporan yang dessin atas niat yang baik. Gerbang Perubahan Minda Ia bukanlah formule ajaib untuk membongkar sesuatu CARA, kerana sebentar lagi et akan me mahami. Langkah D em i Langkah Bagaimana Un tuk Melayari Internet denga n BEBAS di ofis et a Melalui TE KNIK Manuel de Pemudah-Cara Pemudah-Cara akan mendedahkan teknik. Conseils, trucs de dan untuk memudahkan et un melayari internet di ofis 24 jam tanpa HENTI Mungkin et un selalu melihat perkara ini berlaku di ofis amp pejab à anda. Pekerja SWASTA mahupun GOUVERNEMENT, mesti akan menghadapi, hal sebegini setiap hari. Ym, friendster, youtube, blog, myspace, musique dll. Banyak laman web yang tidak boleh eta lawati, ini kerana majikan anda tidak mahu anda menghabiskan masa bekerja dengan hanya melayari internet ampli melayari laman yang tidak sepatutnya eta layari Namun, kini anda bebas melayari semuanya


No comments:

Post a Comment